خوراک سبزیجات
يك خوراك رژيمي سبزيجات براي مادربزرگ ها و مادر هايي كه بايد غذاي رژيمي بخوردند .(هويج و قارچ و كدو گوجه فرنگي و فلفل دلمه اي و 1 حبه سير 1 پياز در صورت تمايل آلو بخارا )
همه مواد را خرد كنيد با هم توي ماهيتابه چدني بريزيد شعله كم باشد ادويه دلخواه بزنيد (زردچوبه و فلفل سياه و آويشن )مقدار 4/3 ليوان آب بگذاريد بپزد . لايه اول هويج بعد پياز بعد فلفل دلمه اي بعد قارچ بعد كدو .... .
همه مواد را خرد كنيد با هم توي ماهيتابه چدني بريزيد شعله كم باشد ادويه دلخواه بزنيد (زردچوبه و فلفل سياه و آويشن )مقدار 4/3 ليوان آب بگذاريد بپزد . لايه اول هويج بعد پياز بعد فلفل دلمه اي بعد قارچ بعد كدو .... .
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۸ ساعت ۱۱ ق.ظ توسط مامان مهدیه
|
سلام ...به وبلاگ لذت آشپزی خوش آمدید... علت انتخاب این اسم به خاطر علاقه زیاد من به فیلم "لذت نقاشی " "باب راس " است ...برای همین این اسم را انتخاب کردم... برای من آشپزی یک جورایی شبیه یک تابلو نقاشیه.... .یک آزمایشگاه ... کشف راه های جدید و کارهای جدید و نو.....و اینکه این وبلاگ ... یک کتاب آشپزی تجربی ... یک مادری که برای فرزندانش داره می نویسه ... شاید یک جورایی دفتر خاطرات ... کتاب آشپزی ... آرشیوی از کارهای مادری که برای دخترش به یادگار می گذاره .....برای اینکه این دفترخاطرات و کتاب آشپزی کاملتر بشه ...منتظر نظرات و راهنمایی شما دوستان عزیزم هستم .... بازم از اینکه از وبلاگ بازدید می کنید ممنون و سپاسگزارم...