مطالب جدید را در سایت www.cookery.ir ببینید.
مطالب در سایت جدید گذاشته می شود لطفا در این سایت مطالب را دنبال کنید. منتظر شما هستم. با تشکر
+ نوشته شده در شنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱ ب.ظ توسط مامان مهدیه
|
سلام ...به وبلاگ لذت آشپزی خوش آمدید... علت انتخاب این اسم به خاطر علاقه زیاد من به فیلم "لذت نقاشی " "باب راس " است ...برای همین این اسم را انتخاب کردم... برای من آشپزی یک جورایی شبیه یک تابلو نقاشیه.... .یک آزمایشگاه ... کشف راه های جدید و کارهای جدید و نو.....و اینکه این وبلاگ ... یک کتاب آشپزی تجربی ... یک مادری که برای فرزندانش داره می نویسه ... شاید یک جورایی دفتر خاطرات ... کتاب آشپزی ... آرشیوی از کارهای مادری که برای دخترش به یادگار می گذاره .....برای اینکه این دفترخاطرات و کتاب آشپزی کاملتر بشه ...منتظر نظرات و راهنمایی شما دوستان عزیزم هستم .... بازم از اینکه از وبلاگ بازدید می کنید ممنون و سپاسگزارم...